Mircan Tugba1453_ 55 kiloyla hamile kaldım ve 90 kiloyla doğurdum felaket aldım şuan bebeğim 1 yaşında elhamdülillah hepsi gitti merak etme sendekilerde gidicek bebiş sağlıklı olsun gerisi önemli değil kilo gelip geçici 🥰
Zeyyyn [silindi] gebelikte kolestrol yükselir normal dedi doktorum bebeğin gelişimi açısından da iyiymiş
Tugba1453_ [silindi] iste buda var 135 kilo 26 haftalık gebeyim ne seker ne tansiyon çok şükür hicbir aksilik yok önemli olan saglik
[silindi] Zeyyyn Tugba1453_ 23 hafta daha yeni oldum ama doktra gore 2 hafta ondeyim iyi birseymi peki kizlar cok sordum biliyorum kusurs bakmayın
Tugba1453_ [silindi] valla benim 4. Cocuk bu ve diğerlerinin hepsindede kiloluydum çokta güzel dourdum
373437 [silindi] yok ben hiç 45 kilo nun üstüne çıkamadığım için yıllardır bu kilo hoşumuza gidiyor 🙈🙈😁😁
[silindi] Tugba1453_ benim ilk ve doktor normalden darsin diyo insan korkmuyo degil sezsryan istemiyorum cunku
Tugba1453_ [silindi] ben 2 normal doğurdum 3. Sezeryan oldu ters durduğu için 3. yü doğuma girdiğimde 136 kiloydum ve inanın sezeryanden sonra hiç ağrım olmadi sanki normal doğurdum
[silindi] Tugba1453_ benim ablam sezaryan dogum yapti bir gram gobek kalmazmi insanda sanki o dogurmadi ole bi vucudu var ki ulan nerenle doğurdun diyorum kadinda bi dikis izi yokk dusunki sonra estetik oldu diycem oda yok
[silindi] Tugba1453_ kiz ablamda yok bazen diyorum ulan milletin yasi ilerler cirkinlesir yaşlanır sen niye cirkinlesmiyosun diyorum 😂😂