Aycaaa571 Nedendir bilmem yaşadığım yerde yağmur yağdı hava biraz serinledi ama ben ısınamadım bir türlü bacaklarım dondu, altıma Polarlı tayt girmeme rağmen ısınamadım neden acaba? Bilginiz var mı napsam ısıtırım
secoz Aycaaa571 vücut ısın düşmüş olabilir bende kışın işten eve gelince asla ısınamam ılık bi duşa girerim ancak öyle ısınır rahat ederim bi dene istersen ☺️
Dilaraeslem Aycaaa571 çok üşüyordum kalın giyinsen bile ısınamıyordum. Hatta bazen böyle battaniyenin altında titrer gibi oluyodum. Ayaklarım buz gibi oluyodu. Demir eksikliği çıktı bende hamileliğe bağlı sende baktır derim. Hatta nefes darlığı çarpıntı be çabuk yorulma da yapıyor Demir eksikliği
Merveelisa Aycaaa571 bende Kasım’da yapcam ilkimide Ekim’de yapmistim valla yaniyordum normalde hiç terlemem gece sıril siklam oluyordum kaç kere üst değiştiriyordum o yüzden nasıl bı gecelik secicem hiç bilmiyorum Kasım için
Aycaaa571 Merveelisa o kadar mı şimdi bende pijama takımı alim dedim çok kalın olmadan üstüne sabahlık kalın alim dedim de bir kere daha düşünmem lazımmış
Merveelisa Aycaaa571 evet ya ben iki kısa kollu takım aldım bir uzun kollu aldım ama yelek her türlü giyiyorsun goguslerin sadece çok üşüyo sızlıyor
Aycaaa571 Dilaraeslem demir eksikliğim var maalesef. Gyno kullanıyorum olmadı kontrole giderken kan tahlilide yaptıracam