Dilaraeslem Aycadindas 36 haftalık oldum bende aynı dertten müzdaribim sağlıkla doğsun artık yoruldum bel ağrısı sancı kasılma stres 😭
Aycadindas busra1997alpaslan2021 korkma ben hiç korkmuyorum ki 34+4 de doğurabilirdim hastanede önlem almadaydık buna ramen korkum yok ☺️ Belin den kasıklara bir ağrı zaten ayırt edebiliyorsun çok başka bi ağrı
Hayalllllll Aycadindas belden ağrılar kasik ağrıları bebek baş geliş te 32 den beri yeri daraldi toplanmaya başladı uyutmuyor artk 🤷 sabah doğum evine gidip amelyt günü Alicam artk 🙂
Aycadindas Hayalllllll benim neredeyse 24. Haftan beri doğum pozisyonunda ve biraz aşağıda taşıyorum iyice indi artık bekliyorum ne zaman geşir diye 😂
Hayalllllll Aycadindas 🙂 çok hareketli ya ama bu bebisler benim bütün vicut şuan titresimde 😂😂😂😂 o oynadıkça ben sallanıyorum maşallah
Hayalllllll Aycadindas mecburi sezeryan canım ilk doğumum normal oldu 3 kilo ile kızım ikinci doğum erkek di kilosu 4.900 oldu doguramadm üçüncü de mecburi sezeryandi 3 kilo ile yine kızım geldi smdi dört buda sezeryan 😂
Aycadindas Hayalllllll benimkide çok hareketli ama artık yeri kalmadı zayıfım çünkü kısıtlı hareket ediyor😂
Hayalllllll Aycadindas bende zayıfım ama üç çocuk annesiyim o nedenle iç karnım geniş 🤷 yeri baya var galiba