Merveleyla95 Arkadaşlar 1 2 haftaya doğum yapacağım. Bebegimi isim bulamadım lütfen yardımcı olabilir misiniz😭😅😅
Merveelisa Merveleyla95 boşver bee çocuk büyüyünce kendisi seçer koyar adını 🤣🤣 erkek ismi bulmak zor gerçekten ama begendiklerim Arel Aren atlas Duha ensar
Sancarefeem Merveleyla95 bende hala son bu son diyip vazgeçiyorum ağlicam 🥺 bi Göktürk sindi içime sizce nasıl kızımda çok kolay bulmuştum
ikizleri_beklerken34 Gerçekten erkek bebek ismi bulmak çok zor seçenek az. arhan, miran, doruk, Mert,Erdem , eren gibi isimler var benim aklımda bende sanırım doruk koyucam
Rky_ayaz Isim bende bulamadim hala ilk oglum ayaz simdi ikinciyi beklioruz aras uras alaz arda poyraz uyumlu ama cok fazla var bu isimlerden o yuzden istemiorum ama bir turlu karar veremedik Goktug mert ediz batu bugra secenekler arasinda sizede fikir olsun
EbruBeren 34+5im. Erken doğum riskim var. En geç 1 hafta sonra doğum olacak. Daha biz de karar veremedik. Aklımda hep Aren vardı hamile kalmadan da. Kızımın adı da Beren ☺️ Eşim pek beğenmedi o Umut olsun diyor. Ne zormuş erkek ismi bulmak.