Buse2626 Merhabalar 28+1 deyim kafamı yastığa koyduğum gibi midem cayır cayır yanıyor mide ekşimesi oluyor Uyutmuyor resmenn sizde de oluyor mu
Merveelisa Buse2626 oluyor bazen yediklerine dikkat et asitli ve baharatlılar özellikle çok yapıyor çiğköfte cips mandalina flan bana süt iyi geliyor Allah’tan bazılarına da maden suyu bide kafanızı yüksek tutun altına iki yastık koyun
evlatkokusu0806 Buse2626 bende de aynı soda iç uyursun hemen bende içtim yeni uyuyacagm inşallah rahatladm
Cilekliruyam Buse2626 ay banada oluyor dün gece mahvetti beni özellikle yeşil elma yedim gecenin 4ünde uyanıp o biraz hafifletti
Kullaniciadimne Buse2626 hamileliğin başından beri tek derdim yanma, 38+1 oldu hala devam. Şişe şişe gaviscon bitirdim
Tulaytemurxx Buse2626 Oluyor baş ucumda komidinimde renni duo surubumu icmeden yatmıyorum doktoruna dnaış versin sanada
zynn35 Buse2626 bende hamileliğin başından beri çekiyorum 34 haftalık oldum hala devam 🙄 gaviscon yada rennie çiğneme tableti kullanıyorum bir tek rahatlatan onlar benide
[silindi] Buse2626 muz ısır bekle tekrar başlarsa bir daha ısır. Efsane çözüm tamamen geçiyor. Muzu açıp bitirme faydası olmaz
Zehrayenianne Buse2626 herkesin bünyesi farklı ben bana en iyi gelen şeyi söyliym kuru nane kaşık kaşık kuru nane yiyorum yanma ekşime olmuyor ☺️