Merhaba arkadaşlar dorukta bi doktora gittim suan 6 hafta 3 günlük ama pek memnun kalmadım ilk bebeğim hiç bilgi vermedi heyecandan bende soracaklarımı unuttum sizin tavsiyeniz iyi bir doktor varmı çokda ucuk Mevlalar olmayan yardımınız için teşekkür ederim şimdiden :)