Derya2021
Benim de ilk gebeliğim ilk tecrübem bebeğimle❤️🙏 ben 34.haftamda hazır ettim her şeyi.
Bir kalın battaniye
Bir pazen battaniye
4 tane beyaz müslin gibi ince örtü bebeği silmeleri için.
İki tane 5 li zıbın takımı( şapka eldiven önlük)
10 lu hastane çıkışı penye örtüsüyle beraber.
5 tane ağız mendili.
2 uzun 2 kısa çıtçıtlı body
Kendim için
Bir normal pijama takımı
Bir de önden düğmeli lohusa pijama takımı
4 adet külot
Emzirme Atleti, yarım atlet, normal atlet
Terlik, taç
6 adet hasta bezi
6 adet ped
10 adet göğüs pedi
Bebeğe 15 adet bez, ıslak mendil
Kağıt havlu.
Bunlar🙈🙈😅😅🤦♀️🤦♀️😍😍