Kızlarrr 32+5 bebeğim baş aşağı pozisyonu aldı fakat benim sol bacağımın iç tarafı kemiiğim çatımda yani aşırı ağrı var yürürken cok zorlanıyorm veya oturduğumda kalkarken benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba çarşamba kontrolüm var fikir almak istedim🌸