Tatlianne1 37+3 günlük hamileyim. Islaklık hissi var bu gece öyle oldu normalde yok ıslanmıyorum ama ıslaklık hissi çok var rahatsız edici bilgisi olan yazabilir mi?
Elo5238 Tatlianne1 aynısı bende de var son ⅘ gündür bence idrar kaçıyor gibi yarın doktora gideceğim şuan 37+6 yım aynı günlerde başlayan ve devam eden sorun bende de
Tatlianne1 Zeynepensar ben bi doğum yapmışım canım biliyorum. Sadece çok değişik bişey ilk kez yaşıyorum ondan buraya yazdım böyle sanki ıslanıyorsun ama bişey yok bilmiyorum niye