Stabak92-- seldaas benimde üçüncü sezaryenim olacak. bende bunu istiyorum bu sefer. bi zorluk yaşadınız mı merak ettim anlatırsanız sevinirim
Dseker Nasıldı ağrınız ne durumda .odaya geçiş süreciniz valla anlatırsanız çok mutlu olurum allahım sağlıklı bir şekilde bize de nasip etsin
seldaas momyseker merhaba 41. Haftam bitmek üzereydi suni sancıyla doğumu başlatmak istiyordu doktor. Son kontrolde suyum azalmıştı sunu sancıyı vermek istemedi su azlığından sonra sezeryan için konuştuk ama benim sancım geldi on on beş saat ufak sancılar çektim düzenli fakat sıfır açıklık. Sancılara dayanamadım bi gün sonraki sezeryanı öne çektik acil bi şekilde iyiki de çekmişiz bebek tam çıkarken kakasını yaptı ve suyum tamamen bitmişti Stabak92-- Dseker momyseker
seldaas Dseker ağrılarım oluyor tabi ama gün boyunca değil ara ara her gün daha iyiye gidiyor. Hastanedeki günler daha zor fakat ağrı kesiciler yapılıyor sürekli. Eve gelince duş alınca ağrılar yarıya iniyor hafifliyor.
momyseker Neden sezaryen oldunuz ? 41 hafta olduğu için mi? Benimde 40 haftam bitti ve henüz bir belirti yok. Normal doğum istiyorum ama sancım gelmezse bu yüzden sezaryen olmak zorunda kalırsam diye aklımda soru işaretleri 🙄
seldaas Stabak92-- tabiki zorluğu oldu ben normal doğum istiyordum çok sezeryan hakkında bilgim yoktu o yüzden akışına bıraktım. Spinal olması iyi herşeye canlı sahit olıyorsun bence deneyim. Epiduralde doğumdan sonra hastaneden çıkana kadar takılı kalıyor hep ordan anestezi hekimi gelip ağrı kesici vs yapıyor rahatlıyorsun