MerveNur- Kızlar sizce hangi boyut beşik için iyi? Büyükler bana daha sıcak geliyor ama sizin görüşünüz nedir?
Merveelisa MerveNur- 60 120 daha standart yani uygun nevresim çarşaf beşik korumaligi flan bulmak açısından bile
zynpada MerveNur- biz 70×140 alıcaz :) yeğenlerime öyle almıştık 6 yaşındalar ve hala kullanıyorlar :) seneye zaten okul çağları gelmiş olacak ve genç odası alıcaklar :) yani tam ideal geliyor bu boyut
Belizmoms MerveNur- uzun süreli kullanacaksanız büyük alın derim. Bir kaç sene içinde oda yaparsanız gerek yok büyük almaya . Biz tayinci olduğumuz için büyük alıcam oda yapmayı düşünmüyorum belirli bir yaşa kadar
Twolittlebabies Eni geniş olanlar daha kullanışlı oluyor benim oğlum şuan 3 yaşında hala beşiğinde yatıyor hiç daralmadan 80×140 yaptırmıştık biz
MerveNur- Twolittlebabies ben de uzun kullanım olsun istiyorum gerçi ahşap beşikte çocuk çok durmuyor diyorlar o da ayrı bir korkutuyor beni ama
Klp MerveNur- ben ilk besik ahsapti ayaklanmaya baslayinca hatta bir kere ywre dusmuslugu var direk yatagindan aldim simdi park besik tercih ettim ayaklanirsa kademeli oldugu ocin
MerveNur- zynpada 6 yaşa kadar sığıyor mu ya o zaman baya büyükmüş 70 140lar ben hiç canlı görmedim daha 😂
MerveNur- Belizmoms ya biz de tayinciyiz o yüzden oda yapmıyoruz ama atamam veya eşimin tayini olur da ev değiştirsek oda yapmak istiyorum yine de beşiği büyük olması bana mantıklı geldi
themom_06_ MerveNur- MerveNur- 60×120 yi ev içinde odadan odaya rahat geçirme imkanınız olur eğer ayrı bebek odası yapacaksanız
zynpada MerveNur- sığıyor sığıyor :) ön korkuluğunu çıkarttılar şu an karyola olarak kullanıyorlar :)
Zeynep_35 MerveNur- 60*120 kullanıyoruz 2 yasına gelıcek ama kucuk gelıyor artık buyuk almanızı onerırım
asrettt Zeynep_35 nasıl küçük geliyor acaba 1.20 cm çocuğun boyu kaç cm oluyor acaba ben de ikeadan almayı düşünüyorum 60*120 daha sonra yatak gibi kullanılabilir diye
kirpapatyasiii MerveNur- çilek mobilyalar mi baktınız bende iki beşik arasında kaldım ikisi de bu olculerdeydi 🙈🙈 birde derinliği beni düşündürüyor 😅
MerveNur- kirpapatyasiii ay evet ya çilek ten montes beşik alacağız hatta haftaya falan kesinleşecek gibi 😊 ama 3 dükkan gezdim farklışehirlerde 3ünde de canlı göremedim ona üzülüyorum umarım resimdeki gibi güzeldir