EdanurBa Kızlar 13+5im bu hafta icin hem ikili test sonucumu hemde kontrole gitmem lazımdı multivitamine başlıcaz demişti doktorum fakat benim gittiğim hastanede yer yok 10 gün daha dolu bir sıkıntı olur mu acaba ? Tedirginim gitmezsem birşey olur mu diye 🤦🏻♀️
Deletedmom434 EdanurBa sorun olmaz canım 10 gün boyunca ayran,yoğurt,süt,ceviz,fındık,badem gibi şeyler yersen ilaç gibi olur 10 gün boyunca
Bahar54 EdanurBa o kadarcik zamandan birsey olmaz benim cevremdeki hamilelerin cogu kullanmadi bile o ilaclari tosun gibi cocuklari oldu :) beslenme iyiyse gerisi cok da onemli degil :))
EdanurBa Deletedmom434 beslenmeme cok dikkat eden bir insanım zaten normalde fakat aklıma cok takıldı
Deletedmom434 EdanurBa korkma hiç canım benim kan tahlillerimden doktor gerek görmedi ben bu şekilde besleniyorum 5,5 aydır