anneyim_33 Hahahh12 😁bende dün doğurdum İlkindi 16:50 de kavuştuk oglusumla 😇 Sezeryan mi oldu senin Benim suyum azalmış doktor yatış verdi fitille sancı başladı ama açılma yoktu 4 saat boşuna sancı çektim sonra sezeryan oldum artık spinal senin nasildi
Hahahh12 anneyim_33 bende dün doğurdum 28 Eylül 3 cm açıklıkla gittim bebegin kalp atışlarını beğenmediler sezeryana aldılar anestezi . Sabah 7 de doğurdum