Mercimek17 10+2 haftalık gebeyim. Ağrım sızım yok olmadı ama az önce temizlik sırasında tuvalet kağıdında kan gördüm. Napsam yarını mı beklesem yoksa acile mi gitmeliyim? Yorumu olan varmı. 2. Gebeliğim ilkinde böyle bişey yaşamadım
Meryem2746 Mercimek17 doktoruna yaz canm stres yapma daha cok geliyor çünkü ben 12 haftaya kadar aynı durumu yaşadım peçeteye geliyordu progestan kapsülü ve proloton iğne kullandım cok şükür 24 haftalığız şuan Rabbım kucağına almayı nasip etsin İnşAllahh