Kayzervilhem aynılarını *5 kat ağrılısını yazadım stent takmaya gidecek kadar.ilaç kullandım sürekli takipteydim ağrılarım beni uykumdan uyandırıyordu, stent takılsın dendi ama oda çok mantıklı görünmüyordu kanımca doğumu başlatabilme ihtimaline serum ve ilaçlarla çok şükür idare ettim şimdi miniğüm kucağımda..ilk duyduğumda bende çok korkmuştum bebişe bi zararı yok merak etme.. ilaçlar ve çokca kontrol geçmiş olsun inşallah, sıkmayın canınızı.