Zehraahmt 6+4 de kalp atimi duyamadık doktor 1 hafta bekle gene duyamazsak kürtaj dedi ama ben çok sık idrara çıkıyorum iştahım çok açık sizce kalp atimi duyar miyim?
1999luanne Zehraahmt bende çok yemek yiyodm başta tabi bunlara göre yorum yapmak bence yanlış ama kalp atışı için bi hafta daha zamanın var erken şuan normal bi durum
1999luanne Zehraahmt bende çok yemek yiyodm başta tabi bunlara göre yorum yapmak bence yanlış ama kalp atışı için bi hafta daha zamanın var erken şuan normal bi durum
zeynnn5441 Zehraahmt Bende henüz kalp atışını duyamadim bende 6+5 hamileyim diğer ayın başında gelin dedi doktor ozaman ancak kendini gösterir bebek dedi henüz kucuk demisti geçen salı günü.
SeviL22 Zehraahmt benim 8. Haftada bebegimin kalp atisini duyamadik bos gebelik kurtaj ddi dusunmek icin zmanim var mi ddim evet 3 4 gun ddi 5 gun sonra kurtaja gittgm gun bebegim alt muaynede gorundu ve gec dollenme oldugunu soyledi su anda cok sukur cok saglikliyiz ikimizde
Susammom Sakin ol canım kanaman falan olmazsa bişey olmaz Allahın izniyle. İlişkiye girme kalp atışı duyana kadar belki doktorunda söylemiştir ve bol bol dinlen. Her şeyin hayırlısı olur inşallah
Gizemin-minnakI @Zehraahmt ben 8 haftalıkken duymuştum canım . 😊 daha erken bol bol dinlen inşallah Rabbimin izniyle kalp atışını duyarsın💕
58ee Zehraahmt hiç strese sokma Zehraahmt hiç sitrese sokma kendını o hafta da bende duymamıstım bebegı bile görememiştik 7haftalıkken hem gördük hem duyduk kalbini gerekirse doktorunu değiş 10. Haftya kadar duymayıp duyanlar oluyor
Durununannesi46 Zehraahmt canım benim telaş etme, ben 8.haftada duydum kalp atışını. Sen de duyarsın inşallah. Kanama vs yoksa hiç korkma içini ferah tut🌺😊
Linakent Ben 10 haftaya kadar bekledim doktor 10 haftadan önce bebeğe zarar verdiğini söylemişti henüz küçük olduğu için duyulmamıştır belki içini karartma hemen
Seross Zehraahmt 6 hafta ve sonrasında duyum sağlanıyor zaten ondan içini ferah tut kötüye yorma asla herkes 6 haftasında duyamıyor normal birsey birsey
Ozlm007 Zehraahmt sabret 6-8 hafta arasında duyuluyor içini karartma doktorun dediği güne kadar da yat dinlen bi iş yapma kanaman ve şiddetli olmadığı sürece bişey olmaz Allah’ın izniyle dua et bol bol Yasin oku kuran oku Allah duyar dualarını inşallah 🙏🏻
Sblut23 Zehraahmt bende o hafta gittim kese oluşmuş bebeği göremedi alttan muayene etti kalp atışını duydum