llFatma sizin büyük ihtimal mantardır benim eltimde olmuştu o yüzden sezeryan oldu. Gebelikte vücut tamamen bebeğe çalıştığı için insan vücuduna çok çalışamıyor bu yüzden vücutta çeşitli lekeler sivilceler hastalıklar ortaya çıkıyor benim doktorum çok güzel açıklamasını yaptı ve bende çok araştırdım benim yaralar yakıldı ama tekrardan çıktı doktorum tam vajina bölgesinde olmadığı için sıkıntı yok dedi doğum sırasında yakarız dedi