Merhabalar, 29+5 deyim bebeğimin hareketlerini hissetmeyip doktora gittim doktor kafayı yukarda makat pozisyonunda dedi yürüyüş yapmamı önerdi o şokla bişey soramadım çıktım odadan biraz araştırdığımda ölü doğum- doğum sonrası ölğm başa kordon sıkışması vs bi sürü birşey okudum cok moralım bozuldu aynı durumu yaşayan var mı