Busear Merhaba herkese perşembe doktor kontrolümüz var 😍 sizin 30 haftada boy ve kilo neydi kızlar🙉🙉 herkese hayırlı doğumlar
Fidashka Ygmrkmsl bendede ayni 29+6da 1400gr 35 smdi.banada az gelmisdi ama doktorlar gayet normal mrk etme haftasina uygun dediler🙄 Simdi 34haftaligiz..bir tarafdanda cok iri olmasida neye lazim,normal dogum olursa rahat ciksin diyirum
Busear Fidashka çok iri olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyormuş canım sağlıklı olsunlar maşalah bence gayet iyi 😍
Kivito Bu bebekleri kıyaslamayı sevmiyorum senin ki kaç onun ki diye sonuçta her bebek gelişimi farklı dır kimsenin ki aynı değil olmayınca da kafanıza takılır o yüzden takip etmemek daha iyi bence
Busear Kivito kıyaslamak amacıyla sorduğumu nerden bildiniz? Aksine merak ettiğim için sordum. Allah herkesin çocuğuna sağlık versin yorumda da dediğim gibi kilolu olması iyi olduğu anlamına gelmiyor ki 😊 sizede hayırlı doğumlar
Kivito Busear kıyasladığınız için sordunuz diye yazmadım genel söyledim mesela kontrole gittiğimde doktor söylediğinde ben hep unutuyorum sizede hayırlı doğumlar olsun