Cagla-91 Kızlar ya hastanede giymek icin mesela şöyle pijamalar uygun mu nasıl almak lazım bilemedim https://ty.gl/vw66j0k1xy
Mmeelliikkee Cagla-91 bende önden düğmeli pijamadan yanayım üç takım aldım bu dönem için ikisini koydum hastanede çantasına gecelik giyemem normalde de sanmıyorum zaten havalarda soğuyor
Kodalailesi Cagla-91 15 eylülde doğum yaptım iyiki önü düğmeli almışım dedim ilk doğumda gecelik tarzı almıştım hiç rahat edememiştim
NergizGuney Cagla-91 canım sezaryen de olsa normal de olsa gecelik isteyecekler ya da hastanenin box önlüğünü giydirecekler,sürekli muayene olacaksın normal doğumda,diğer türlüde dikişlern olacağı için pijama tavsiye etmeyeckler bence geceliğini mutlaka koy
Cagla-91 Nurhayat55 ay ben de alcam da hangi beden alacağımı bilemedim bi türlü 😂 haliyle kilo aldım. Normal bedenim de olmaz ama bunlar da geniş gibi nasıl alsam bilemedim
Inci3434 Nurhayat55 kisa kollu 2 tane gecelik istediler benden.. kollar onemli bizim icin diyip sanirim damar yolu acilmasi icin falan. Ve pedimizi kontrol etmeye geliyorlarmis hemsireler o zaman da gecelik sart dedi. Etegi kaldirip bakicaklar sanirim.
momiesbabies Cagla-91 bende pijama almaya gittiğimde çalışanlar dedilerki doğumdan sonra 7 aylık halinize iniyorsunuz bedeninizi ona göre seçebilirsiniz. Benimde kanayan yaram hala almadım pijama …
Kerem_mom Kodalailesi normal miydi ben sezeryan olacağım büyük ihtimal önden düğmeli iki tane alsam yeterli olur mu sizce
Kodalailesi Kerem_mom sezeryan oldum canım bende 2 takım aldım yeterli oldu emzirirkende rahat oluyor düğmeli.
Kodalailesi Nurhayat55 hayır benim 2 doğumumda da istemediler ama ilk doğumum da gecelik götürmüştüm rahat edemedim ben. Doğum yaptığım hastane de ameliyata giderken önlüğü giydiriyorlar odaya çıktığımda direk pijama takımı mı giydirdiler ben pentiden almıştım 2 takım alt pijamaları yüksek bel olduğu için daha rahat ettim önü düğmeli olduğu içinde emzirmesi daha kolay oldu bana .
edasahbazsahin Ben de bulunduğum semtin pazarından aldım bu tarzda 80 tlye 2 tane aldım yıkadım çantaya koydum bile ✅ ablam ve annem bu tarz pijamaların hem rahat hem de kış geleceği için daha iyi olacağını söylüyorlar. Romatizmam var zaten kalın ve uzun olması benim için önemli 😂🐣