Serraa123 Yarın aşı randevum var fakat dünden beri burnum bi tıkanık bi akıyo başka birseyim yok covid olduğumu düsünmüyorum fakat diyelimki suan covidim yarın sabah aşı olmamda bi problem olur mu 🤔🤔
1999luanne Serraa123 Yapmazlar diye düşünüyorum benim ateşim vardı disimden dolayı doktor bu şekilde aşı olma dedi iptal ettm gripliyken Yaptırma bence aşı da rahatsızlık verebilir hepsi ağır gelir
Birgul Serraa123 eğer covidseniz ve 3 hafta içinde test yaptırıp pozitif çıkarsanız aşı geçerli olmuyor diye biliyorum. Ben aşı oldum 3 gün sonra pozitif çıktım hemşire arkadaşım bi anlamı kalmadı baştan olman lazım dedi.
Zeyyyn Serraa123 hastayken yapılan aşı biraz ağır geçiriyor insan vücut aşıyla savaşıyor ertekeyebilrsnz aslında
Serraa123 1999luanne yarın sağlık ocağındaki ebeme bildireyim bu durumu o zaman burnumun aktıgını onlar ol olma diye yönlendirir herhalde😩