32.haftanın herhangi bir gününde alınabiliyor ama raporda 32+0 yazması gerekiyor. İstediğiniz zamanda çalışamaz raporunu alıp doğum iznine ayrılabilirsiniz. Ben 32 de çalışabilir raporu almıştım ama 35.haftada tekrardan doktorumdan çalışamaz raporu alıp kuruma verdim . Devlet memurlarında bu şekilde.