Ebrubak ilk hamileliğimde hiç enfeksiyon vs yaşamadım ikinci hamileliğimde neredeyse doğurana kadar hep vardı ilaç fitil krem hiç bi işe yaramadı bende artı mantar da vardı kaşınma ve yanmayı pudrayla önlüyordum normal dogum yaptım geçen hafta resmen dogurdum kaşınma yanma bitti diyebilirim