Kubrabasar Merhaba anne adayları 25. Haftamdayım bugün bel ağrısı şikayeti ile gittim kontrolün de olan doktorum değildi ve bebeğimin suyunun fazla olduğunu söyledi şeker olma olasılığı yüksek dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Omerhatice Kubrabasar benimde doğuma kadar fazlaydı suyum bir sknti olmadi hamd olsun Şeker yüklemesi yapıldı oda çıkmadı bebisim tombik gidiyordu sadece yani 37+da 3.350 kg doğdu mesela 40 a kadar dursa 4 kilo olur ve geçebilirdi bile demişti doktor 😊
Kubrabasar Omerhatice yaaa çok teşekkürler sabaha kadar kötü hissedeceğim sanırım yarın şeker için kan vereceğim açlık benim de kendi doktorum 2 hafta önden gidiyor demişti biraz tombiş olabilir diyordu bugün ki doktorda aynısını söyledi ama suyu söyleyip şeker olabilir diyince çok endişe ettim teşekkürler içim daha rahat gibi 🌸 25 haftayım adet tarihine göre ama 27 hafta görünüyor bugün 1 kilo 100 gr dedi 27. Haftaya uygun görünüyor