Nebyaa valla canım ben 32+ 3 haftalığım aynen çarpıntıdan bahsediyorsun büyük ihtimal normal uzanıp tv izlerken bile sanki çok kötü bişe olmuş gibi kalbim küt küt atıyo doktora gittiğimde nabzımı ölçtüler 180 çıktı çok yüksekmiş ama doktor hiç birşey demedi bu konuyla ilgili ama kardiyoloji ye gidicem sende git bence