BurcuDoanKse bende ikizlere hamileyım canım 12.haftamdayım.7 ve 11. haftalarda kanamam ve kahverengi lekelenmelerım oldu ıgne vuruldum ve jel kullandım.hala daha kullanıyorum Allaha, sukur bebeklerin kalp atısları var ikiz gebeliklerde bu durumun yasanabılecegını soylrdı doktorum stres yapma bu daha cok tetikliyor guzelce yat ve dinlen