Belguzar123 IYi aksamlar arkadaslar umuyorum ki hepiniz iyi sinizdir .bugun ile adetime tam 10 gun var bu ay ovulasiyonumu takip edemedim cunku testlerim butmisti bugun test yaptim lh testi biri cok koyu biri de pembe cizgi cikti ? Size ne anlama geliyo
Omay0707 Belguzar123 resim atsana bebegin benimde test geç geldi adetimin 14.günü https://resimyukle.io/r/u6P4ITrdVe bu şekilde cıktı ya yumurtlama yakın ya da geçti bi kaç güne belli olucak inşallah sen de resmini at bakayım😊
Omay0707 Belguzar123 ala ala neden acaba https://resmim.net/i/PzdTy https://resmim.net/i/PzkrD buradab bak birde kuzım
Belguzar123 Omay0707 benimki bundan daha pembemsi cikti . Ay canim ya bu testleri boyle gorunce sana cok duva etim inşallah bu ay hgc testinde de boyle iki tane kan kirmisizi cizgi gorursun 🌷amin inşallah rabim gonlune gore versin
Omay0707 Belguzar123 ay gurban olurum yazdıgını okurken gözlerim doldu hissettim gerçektende allahım sana bana hepimize nasip etsin inşallah ❤️