Merhaba güzel anneler. buraya ne zaman bende doğum hikayemi yazicam diye merak ediyordum vakti geldi de geçti bile ben çoktan bebeğimi kucağıma aldım 1 haftamız doldu ama gel gör ki yoğunluktan anca buraya yazabiliyorum. 18 Eylül saat 13:58 de kucağıma aldım kızımı çok şükür 🤲
Bir önceki gün ağrılarım vardı yalancı sancı diye pek oralı olmadım bütün gece sancım vardi sabaha kadar uyutmadı meğer bebek gelmeye hazirlaniiyormus, sabahı bekledim doktoruma yazdım geçmeyen ağrılarım var diye hemen gel dedi eşimi uyandırdım hastaneye gitmemiz gerek diye bir heycan yaptı kızım geliyor diye oynaya oynaya hazırlandı hastaneye gidene kadar da şarkılar türküler 😁 hiç böyle hayal etmemiştim hep panik halde gideriz sanıyordum adam çok rahattı içim de kaldı onu o halde göremeden doğurdum 😁 neyse hastaneye gittik ben gerginim doktor muayene etti 3 cm acilman var hazirmisin normal doğuma dedi bende evet dedim ama o an çok garip hissediyorsun süreç nasıl ilerleyecek diye sordum seni fazla yormadan yavaş yavas başlatıcam dedi ve fitil gibi bişey yerleştirdi. İşlemleri başlattık yatisim için odaya aldılar beni ben gayet iyim bekliyorum ne olucak diye hemşireler gelip gidiyor bilgilendirme yapıyorlar serum takıldı damar yolu açıldı vs. Bir kaç saat sonra sancılarım çoğaldı kimseyi korkutmak istemem dayanilmayacak kadar kötü değil herkesin acı eşiği farklıdır mutlaka. Allah sabrını veriyor. Ama size tavsiyem imkan varsa ılık duş ve pilates topu egzersizi yapın mutlaka açılma ve sanciya çok iyi geliyor saatler böyle ilerledi ebe geliyor açılmama bakıyor 5 cm 8.cm derken bir anda doktor kontrol için bakicak dediler kendimi doğum da buldum doktorum baktı ıkınsan gelir bebek hadi başlayalım dedi ben üç ıkınmamla bebeğime kavuştum tarif edilemez bi duygu hepinize nasip olsun inşallah. Daha çok uzun yazarım da halkımıza girmiyim.
Kızım 8 günlük oldu yoğun uykusuz geçiyor ama annelik eşsiz bir duygu. 😍
Merak ettikleriniz varsa seve seve cevaplayabilirim.