Asyaveannesi36 Umudayolculuk36 bende de şu 1 haftadır var bende yalnız bende sanıyordum geçen sene burun estetiği oldum ona bağladım, ama çoğu kişi de varmış meğersem nazelnem vermişti doktorum ameliyattan sonra onu kullandım
Umudayolculuk36 Fadikb benimde ikinci 27.haftasa illaçsız doğal birşey olsa keşke denediniz mi tecrübelisiniz :(
Cansu88 Merhaba, bende 25. Haftadayim suan. Ilk haftalarda cok oluyordu sanki öleceğim gibi geliyordu biraz zaman geçince kuruluk bitti ama simdi yine başladı surekli bi tıkanma halindeyim surekli burnumu çekiyorum nefes alabilmek için
Mrlorki Umudayolculuk36 ben kendimi balkona atıyordum nefes almak için…oglumunda burnu kuru ve yara olmuş ona verdi bende söyledim sende kullan dedi biraz rahatladim
Cansu88 Suan 25. Hafta sabahları uyandığımda her iki taraf kapali olarak uyanıyorum sürekli bir burun çekme halindeyim ama hamilelikte normalmis bu durum
MommyTeacherandHappy Aynı dertten muzdaribim kuruyor,kabuklanıyor sürekli.Temizleyince de kanıyor, temizlemesen nefes alamıyorsun dert tam😞