Edda112 Hamileliğinde hiçbir problem olmadan erken doğum yapanlar var mı merak ediyorum ☺️ Kaç haftalıkken doğum yaptınız?
Selinnn96 Haydinn normal doğum mu yaptınız nasıl oldu agrınız var mıydı suyunuz geldi mi anlatır mısınız 😊
Ozlem23 Edda112 bıraksak onuda yapardı plesanta yaşlanması vardı ondan aldık 😁 tembel benim kızım dogamaya bile üşendi 😄😄
ikicocukluannee Edda112 bizim ailede en erken doğuran benim 🤣 42,43,41 haftalarda hep yaptılar diğerleri doğumlarını
Melekege1 Edda112 ilk çocuğum 36da doğdu aşırı erken sayılmaz ama prematüre sonuçta hiç problem yaşamadım şükür🙈 2.side 38+4 onda da bi problem olmadı
Edda112 Melekege1 Cok şükür. 🙏 Bazen aklıma geliyor benimde ya 36 da doğarsa diye. Hep kendimizi 39 40a odaklamışız çok merak ediyorum kaçıncı haftada dogurcam 😅
H_myra1 Edda112 ilkinde 38 haftalık tım ama dogum kartına 40 yazmışlar 😅neden bilmiyorum 2.dogumum 40+2 de oldu şimdi 28+6 haftalıgım bakalım e zaman gelir bebişim
Omerhatice Edda112 iki gebeligimdd sorunsuz geçti hamd olsun.. Oglum 40+2de kizim ise 37+4 de geldi ama gelişim olarak 38+4 idi 😊
Edda112 Omerhatice Bizimde haftamız önden gidiyor onuda çok merak ediyorum ne kadar geriye atacak doğumu, ya da atacak mı acaba ☺️
Onalhanim Kizimi 37+4 diye hatirliyorum simdi oglusum olacak Allah nasip ederse 38+3 henuz gelmeye niyeti yok 😊🤷🏻♀️