Asyachngr Merhaba kızlar salı günü kontrolüm var 16 haftalığım gidince doktoruma da söylicem sizinle de paylaşmak istedim idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum kendimde belirtilerden de yani bebeğe bir zararı var mı acaba korkuyorum 😕
Bademcim Asyachngr bence önemseyin bu durumu kötü sonuçlara yok açabiliyor çünkü ben de 33 haftalıgım 1 hafta oldu başlayalı ilaç şart yoksa geçmiyor
miranbeyinmothersi Asyachngr tabikide çok öenmli ve aşırı zararlı . 15 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotik kullandım. Geçti ama kanamam oldu doktor düşük olur demişti çok zararlı sakın ihmal etme sakın
shy5 Bol bol su için ve idrar tutmayın kesinlikle, antibiyotiksizde mümkün ama boyutu önemli enfeksiyonun bence ilerleyen mecbur antibiyotik yoluyla tedavi edilecek