Kızlar 28+4 olduk ama goguslerimden sıvı geliyor sürekli gece peçete koyuyorum sabah kalkıyorum üzerime bile geçmiş süt ise erken degilmi sizce bunun önüne geçmek mi lazim yoksa normal birşeymi ilk gebeliğim bilgim yok büyüklere sordugumda ise kimseye deme kesilir akmaz bidaha diyorlar ama kafam çok karışık korku oluşuyor içimde zaten riskli gebelik yaşıyorum (rabbim sağ saglim doğumasıni nasip etsin inşallah) Allah’ım cumlemize hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🤲