Lilyrose Bende alışverişe düştüm tamamen ne alsam bilemiyorum bana verilen önerileri paylaşayım sizinle. Öncelikle zıbınları uzun kollu al denildi kış bebeği olacağı için. Birde altlı üstlü takım tulumdan daha kullanışlı olur dediler. Hastane çıkışı alıcam beşli ve onlu birer ikişer tane yenidoğan olarak onları giydiririm diye düşündüm bir süre