Tuliy5 Mervearc Nisa kadın demek. Eslem selametli erkek demek. Pek uygun olmaz gibi. Eslem kız ismi olarak kullanılsa da erkeklere uygun aslında. 🙂 Bence Nisa’nın yanına başka bir isim koyun. Esra Nisa veya Nisanur güzel olabilir mesela 🌸
Mervearc ikicocukluannee 🌸🥰cok kwrarsiz kaldık nisanur yada eslem Nisa arasinda🙄tesekkrler cevabını icin
HollyMolly Türkçe öğretmeniyim. O sebeple ister istemez isimleri analiz ediyorum:) “s” harfi peltekliği çocuklarda hatta yetişkinlerde bile çok görülüyor. İki isimde de s harfinin olması boğmuş bence. Söylerken bir akış bozukluğu oluyor gibi. Tek kullanımda sıkıntı olmayabilir tabi. Yine de sizin kararınız. Ben farklı bir bakış getirmek istedim:)
ikicocukluannee HollyMolly yaa bizim ismimize de bi yorum yapar mısınız 😇😇 KAĞAN BULUT koyacağız. Fakat Kaan mı Kağan mı onda kararsızız .
ikicocukluannee Mervearc açık konuşayım eslem Nisa koyarsanız tek biriyle hitap edecek çoğu kişi ama nisanur tek isim gibi akıyor
HollyMolly ikicocukluannee ya Estağfirullah hani ben kendimce yorum yapıyorum. Uyum akıcılık vs olarak. Şimdi Kaan /kağan sadece yazımda farklılık gösterecektir. Günlük kullanımda ağızdan aynı şekilde çıkacaktır. O sebeple Kaan bulut daha iyi gibi. Çünkü okul çağlarını düşünecek olursak Kaan/Kağan ikileminde Kaan ismi her zaman kazanır. Yalnız benim asıl dikkatimi çeken bulut sanki soyadı gibi duruyor acaba bulut Kaan olarak daha mı iyi olur diye düsündüm. Ama tabi bu sadece benim düşüncem. En iyisini siz bilirsiniz.
ikicocukluannee HollyMolly soyadımız Ay 🌝 Kağan Bulut Ay uyumu hoşumuza gitmişti 😅 Yada Bulut Kağan Ay mı olmalı bilemedim ki 🤷♀️