Birtanemm Kızlar ağda yapalı 2 hafta oldu tüyler çıkma aşamasına gelince bende ufak ufaklı kırmızı sivilceler çikiyor mahfoldu vücudum ve kaşı kaşı artık çok yoruldum kaşımaktan kıpkırmızı oldum her tarafım kaşiniyor napsam geçer ??sizdede oluyomu
Cilekliruyam Birtanemm canım o ağda alerjisi değil bendede oluyo. Jiletle alıncada başka şeyle alıncada kıllar çıkarken hep aynı sivilce oluyo. kıl köklerimizle alakalıymış bunun için cildiyeye gittim lazer önerdi ama lazer sürecindede jilet yaptığım için yine aynısı oldu. O yüzden doğumdan sonra özel bi cilt uzmanına görünmek istiyorum çok sinirimi bozan bir durum birçok şey denedim yağlar şunlar bunlar hiçbir işe yaramıyor
Birtanemm elifinilki27 ayy bide doğum ettiğimde dikişli halimle kaşıncağımda geldi aklıma kız ozmn napcam
elifinilki27 Birtanemm bence o zaman sorarsın kaşıntı kremi eğer zarar vermezse onu sürersin dicem de yada başka bir yolla almayı dene
Birtanemm Cilekliruyam çok acı verici bir durum hem görüntü olarakta 😔dün akşam gece duşa girdim kesele kesele yine fayda etmedi hiç uyuyamiyorum kaç gündür
Birtanemm elifinilki27 tek sorunu çıkaçağı zmn böyle oluyo kaşınmasaydım sivilceleri dert etmezdim kaşıntı bitirdi beni
Arzuaksumom Birtanemm ağda alerjisi öyle olmaz sizin tüyleriniz çıkarken derinizden hemen çıkamıyor kese yapın ölü deriyi cildinizden uzaklaştırın ağda yapıldığı anda olan kabartı vs olursa alerji denir
Birtanemm Arzuaksumom 🤔ağda yapınca genelde yaniyor cildim kızıroyor son 2 haftada sivilce çıkmaya kaşınmaya başliyorum kese yapiyorum ama çok kaşınıyorum hala
[silindi] Birtanemm ama birden karşılaşabilirsiniz. Sorun olmayacağı anlamına gelmiyor. O can size emanet yazık bekleyin 9 ay ne kaybedersiniz