Benimde magnezyum kullanmama rağmen ağrım çoktu hiç geçmiyordu özellikle bacaklarımda doktor ilacımın dozunu arttırdı ek ilaçta verdi rahatladım çok şükür bize yeterli olan magnezyumu bebek bu haftalarda daha çok kendine çektiği için bizdeki yetersiz kalıyor Buda kas ağrılarına sebep oluyor ☺️