Şimdi şöyle bir gerçek var ben 15 gündür biontech aşı randevusu alıyorum ama bir türlü kısmet olmadı ya da ben çok düşündüğümden hep erteledim bilemiyorum 🤷♀️ Biontech çok araştırdım ve açıkçası hamilelik döneminde bana biraz cesaret işi gibi geldi ben bunu göze alamadım sinovac koruyuculuğu çok az ya da yok diyorlar evet ama 2 doz sinovac olup 3. Dozu biontech olmaya karar verdim ve doktor tanıdığımız da bugün bana yan etkisinden korkuyorsan sinovac eski usul dedi bu haftalarda olan var mı acaba 😒