Arkadaşlar yemekten sonra sol karnım ve kasığım karışık tam olarak kestiremiyorum neresi oldugunu agrı başladı hala agrıyo ne bu neden böyle agrıyo nasıl adlandırırız bu tarz agrıları? Genelde akşamları arada oluyo öyle aşırı yemek de yemedim. Şimdi sağıma uzanıyorum soluma uzanıyorum yürüyoruö gecmiyo yalancı sancı falan mı yalancı sancı nasıl oluyor tam olarak