Sevdaaa Kontrole eşimle yalniz gitmek istiyorum ama her defasinda görümcemde gelmek istiyor bisey diyemiyorum ve geliyor.Aslinda sorun sadece yalniz gitmek degil doktorum gorumcemin eski doktoru oldugu icon her defasinda bi muhabbet aciyor en son gittigimizde 10 dakika icerde kaldiysak yaridan fazlasi onun turlu muhabbetiyle gecti ya bi akrabanin suyu azalmis onun bile muhabbeti yapildi benim sorularima ne zaman kalmiyor gerci aklimdaki sorularda ucup gidiyor o muhabbete sinirlenirken ya bide özel muayane dünyanın parasini veriyorum her gidisimde😐
MucizemE Sevdaaa eşine durumu bahset yada görümcene güzel dille söyle soracağım soruları unutuyorum felan de
Nily Sevdaaa soyleme kontrole gidiceni o ne sacma bisey ya allahm yarabbim. Ne isi varmis herseferinde ne yuzsuz bu insanlar
Sevdaaa Twinsmom66 ya soyluyorum en son gittigimizde hatta esim Sevda seninde soracaklarin vardir diye lafini kesti gorumcemin
Umudumm Sevdaaa tavrı değişirse değişsin çağırmak zorunda değilsiniz nasıl mutlu oluyorsanız öyle yapın bence
Cananhafsa Sevdaaa görümcen sizinle mi yaşıyor haber vermeden gidin bence çünkü çok saçma yani onun ne işi var 1-2 defa gelse anlarımda o ne öyle sürekli sürekli
tomurcukannesi Sevdaaa doktorunuza söyleyin kontrol bitince görümcemi çıkarırmısınz özel sorularım var onun yanında soramıyorum diyin
Sevdaaa tomurcukannesi kac yillik doktoru gorumcemin direk onu söyleyemiyorum ama çıktıktan sonra bazen geri giriyorum malum özel hayatlada ilgili sorularimiz oluyor durup yaninda soramiyorsun
cemilev Bence doktorunu değiştir fiyatı bahane edip kimseye hesap vermek zorunda da değilsin canim hamilelik dünyanın en güzel şeyidir bozma moralini
Sevdaaa cemilev bi kez bu paranin yarisiyla hastnelerde en iyi doktora giderim dedim bazi seylerini begenmiyorum dedim ama kabul etmiyorlar ailecek
deletedmom6295 Sevdaaa benim eşim hiç gelemiyor işinden dolayı. Hep tek gidiyorum videoya çekip merak edene gösteriyorum 😀