deletedmom87894 anne rh- baba rh + ise kan uyuşmazlığı durumuna karşı hamilelikte iğne vuruluyor. Bebek doğduktan sonra kanına bakılıyor o da rh+ ise kan anneye tekrar iğne vuruluyor. Ayrıca AB0 uyuşmazlığı da var. Anne 0 baba A veya B ise çocukta A veya B ise yine uyuşmazlık oluyor. Ama iğne yapılıyor mu onda emin değilim