Sedaaaa2 çok sıkıntı oluyor bazı vitaminler bende bir defa demir hapı içeyim dedim doktorum kullanabilirsin dedi yazdı. Ertesi gün bulantı istifra kabız. Hangisine yanacağımı şaştım. Hemen bıraktım doktor da değerlerin iyi zaten kullanmasanda zararı olmaz dedi. Doğumdan sonrada veriyorlar kan demir hapi kabız oluyosunuz. En zoruda o zaman oluyor. İçmedim yalan yok. İnsanın canından can gidiyor. 1 ayda az bir zaman değil birde ilacı kesince hemen gitmezmiş yan etkiler sanırım. Sizde bıraktıktan sonrada bir süre devam ettimi?