Kızlar 10+5 haftalık hamileyim progestan fitil kullanıyorum bugün günde 3 defaya çıkardık fitili 1 saat önce garip bi batma hissi oluşmaya başladı bi vajinanın içinde oluyo bi sol yumurtalığımda sırasıyla oluyor fitil fazla geldiği içinmi yoksa başka bi durum mu vardır 🤔normalmidir