Brvn27 ilkte sorun yok doğum yaptığınız gün söyleyin vuracaklar size hastanede,ikinci gebelik için hazırlıklı olsun diye vücut. İkincide de test yapıyorlar 28 de sorun görürlerse igne yapıyorlar. Yani şuan içi bi sorun 9lmaz korkmayin. Bende ilkinde dogumda vuruldum