SenaOcak012022 hafta net hareketleri hissetmek için erken mi çok hissetmiyorum .Bir sorun yoktur inşallah
kizannesi_1004 SenaOcak012022 canım 23te ben de çok hissetmiyordum normal yani cikolata felan yiyip yatarak kendimi dinlersem ancak farkediyordum benim plasentam ön duvarda olduğu için az hissedersin demişti doktorum
SenaOcak012022 kizannesi_1004 teşekürler canim bende merakla bekliyorum .Haretlerin artacağı günleri 4 5 aydır çok çektim .Biraz da güzel hisler olsun…
SenaOcak012022 Melekhkn Bundan sonrasında hareketlerin artmasını bekliyorum o zaman teşekürler canim 🤗