Merhaba 35+6 günlüğüz geçen gittim doktora herşey normaldi nstye de girdim normal çıktı sancılar henüz başlamadı doktorum 4 ekim gel çatına bakalım dedi bugün dikkatimi çeken akıntım biraz daha fazla ve kilodum ön kısmı ıslak şekilde sürekli iç çamasırı değiştiriyorum yine aynı bugün ıslaklığım biraz fazla geldi sizce ne olabilir yoksa normal mi