Seldao Bir_abla @Dilose teşekkür ederim gönlümden geçen kız benim de ama öncelik sağlığı tabii🙈 cumartesi gittim 12+6daydık ama sormadım cinsiyetini bazen sonradan değişiyomuş diye bir ay sonra gittiğimde öğrenicez inşallah bakalım kız mı😍
Seldao Bir_abla @Dilose Gulsen4224 çok geç oldu ama detaylı ultrasonda anca öğrenebildik bebeğimiz kızmış gerçekten bildiniz teşekkür ederimm🌸😍
gamzemuge90- @Dilose benimkine de yorum yapabilir misiniz?