Sema_hysz Kızlar merhaba ilk gebeliğim tecrübesizim kusura bakmayın Kasıklarımda çok agrı hissediyorum ağrı belime atıyor dizlerim falan da ağrıyor korkuyorum doğum yaklaşmış olabilir mi? Veya heran olabilir mi diye aranızda varmı 33 haftada sağlıklı doğum yapan?
Esenburhan123 Sema_hysz doğum sancısı değildir magnezyum eksikliğinden olabiliyor doktorunuza belirtin takviye vitaminle benim Allah’a şükür geçti 35 haftalıkken
AselMavi Sema_hysz ayy bende öyle hissediyorum duştayken felan suyum geliyomu diye habire kontrol ediyorum çok baskı yapiyo kasiklarima ☹️
gunesveguney Sema_hysz bende aynı haftadayım sırtım belim kasıklarım bacaklarım çok ağrıyor doğumla hiç alakası yok daha benimkinin canım magnezyum verdi doktor 😂
Hilal-95 Sema_hysz 32 olcam bende çok hafif ağrılar var ama kendımı çok yoruyorum belim ağrıyor bazen öle bi oluyorkş baskı aşaya doğru resmen affedersin vajınamdan hava kaçırıyormuşum gibi hissediyorum
Merveeayaz Canım bende 35 haftaligiz adet olucakmisim gibi bacaklarım kasıklarım agriyo oluyo yani öyle sancılar merak etme daha bişey olmaz ama çok dayanamazsan doktoruna sorarsin
ballisiyavrum Sema_hysz nst de sıkıntı çıkmıyorsa,tansiyon sıkıntınız yoksa,bebekte herhangi bi sorun yoksa (kordon dolanması,suyu azalması,suyunun gelmesi)kanama da yoksa çokta korkmamak lazım ağrışar çok normal.