Arkadaşlar ev üstü yaşıyorum , eşim kaynanam kayınpeder 10 gündür koronalar , ben negatif çıkmıştım . Kendimi korudum her şeylerimizi ayırdık yemekleri ben yaptım kimseyi mutfağa sokmadık banyo tuvalet ayrıydı , evde herkes maskeliydi hep dezenfekte ettik ama bugün saat 4 ten beri üşüme geldi halsizleştim şuan burnum akmaya başladı ve banada bulaştı kesin çok korkuyorum bebeğime bişey olucak diye , Aşımı da vuruncağımız zaman karantinaya girdik 😩 lütfen dua eder misiniz bana hava değişimi olur inşallah her sene böyle oluyorum çünkü . Şuan eşimede bişey söyleyemiyorum benim hasta olmamdan çok korkuyor . Korona olan herkesin Allah yardımcısı olsun şifa versin . Hamile olmasam bu kadar korkmazdım 😭