Doğum yapacağın hastane ile görüş derim belki doğum sonrası gerekirse kendileri takviye mama veriyordur. Ben doğum zamanı almayı düşündüm ama çevremde çok hastane ve fazlaca eczane olduğu için gerektiği taktirde ulaşım kolay diyerek almadım. Kızım doğdu ve ilk denemede az az da olsa sütüm geldi ve yetti ona. Tek zorlanmam sezeryan kaynak tutmak zordu kavramasına destek olamıyordum kendim yatar pozisyonda olduğum için. Doktor önerisi ile de alabilirsin