2erkekannesiii Eylul_2 pozisyon uygunsa evet ama kesin sonuç için 16 haftayı bekleyin bana 13 haftada kız dedi 8 gün sonra 18 hafta olacam o zmn gidecem
Nymphadoraa Eylul_2 ben 12. Haftamda öğrendim. Ultrason cihazı iyiyse , bebeğin pozisyonu güzelse ve doktorunuz da tecrübeli ise öğreniliyor ☺️
Eylul_2 2erkekannesiii Bende dayanamadığım için gitmek istiyorum açıkçası göstermezse 10 gün muayene hakkım var inşallah tekrar giderim ,🥰
Eylul_2 Nymphadoraa Kız kardeşime 13.haftada hemen cinsiyeti söylemişti doktorumuz aynı inşallah bende öğrenirim 🙏🥰
Durununannesi46 Eylul_2 gösterir canım tatlı bir şeyler ye git 😊 benimki 12+6 da gösterdi kendini kesin kız dedi doktorum 😊🌺
Arducsumi_1 Eylul_2 Ben ilk kızımı 12 haftalıkken öğrenmiştim ikinci nazlı çıktı 20. Haftada öğrendim 😃 26 haftalık olduk ☺️
Zeynov Eylul_2 Ben ikili tarama testinde 14+1 de ultrasonda erkek olduğunu öğrenmiştim, 24.hafta detaylı ultrasonda yine erkek dedi doktor baya gösterdi yani.😊 Söyledikleri gibi duruş pozisyonuna bağlı gösterebilir kendini. 😊
Eylul_2 Bugün gittim erkek olduğunu öğrendim direk gösterdi net bir şekilde çok teşekkür ederim yazan herkese 🙏🥰